Maya Iris Blog Header

Saturday, October 1, 2011

Mahar Cinta Cinderella masuk carta

Salam,

Baru sebulan Mahar Cinta Cinderella sudah masuk carta jualan >2000 naskah. Satu berita yang cukup menggembirakan.

http://universitipts.com/index.php/site/comments/prestasi_jualan_judul_januari_-_september_2011/



Aku pun tidak tahu apakah yang menjadi pelaris kepada karya ketiga aku ini. Apakah kerana cover design yang menarik? Mungkin juga, kerana ramai pembaca yang aku temui mengatakan mereka suka dengan design cover novel ini.

Atau tajuknya yang universal? Siapa tidak kenal Cinderella kan? Kalau aku meneruskan dengan tajuk asal 'Cinta Jam 12', apakah prestasinya akan sebaik ini? Wallahu'alam, hanya Allah sahaja yang mengetahuinya..

Walau apa pun aku bersyukur kepada Allah kerana diberikan daya kreatif untuk menulis..

No comments:

Post a Comment