Maya Iris Blog Header

Thursday, August 11, 2011

Hadiah Harijadi yang tidak sampai..

Assalamu'alaikum,

Hari ini hari lahirku. Aku mengharapkan buku Mahar Cinta Cinderella yang kupesan dari Penerbit akan sampai. Walaupun aku beli buku2 tu (dgn harga diskaun penulis), tapi ketibaannya yang selama ini kutunggu2 bolehlah dianggap sebagai hadiah. Perasaan memegang buku yang ditulis sendiri memang agak sukar untuk diungkapnya. Hanya orang2 yang pernah melaluinya akan faham bagaimana perasaan itu.

Tapi, buku aku tidak sampai hari ini. Aku mendapat panggilan telefon dari syarikat courier mengatakan mereka keliru dengan alamat yang tertera. Setelah aku mengesahkan alamat, courier berkata mereka akan hanya dapat menghantarnya esok.

Hadiah belated birthday lah nampaknya..

No comments:

Post a Comment